lördag, september 15, 2007

Minnen...

DET FINNS BARA EN CHALLE BERGLUND!!!
Fopoll, Fopoll, Fopoll!!!
Så vet du att du är sådär: När du pratar i tfn med någon o säger "Jag tittar på Keno" och personen svarar "Jag tittar också på Keno"
"Jag tyckte jag hade en femma i fickan, han gav mig den i dricks imorse... Nej, det gjorde han inte!!! Vad sitter jag här o säger!?"
"Hej! Det här är Mia, Ragnars storebrors ragg från i fredags. Vi undrar om Felix får komma över och leka?"
"Jag har skrivit ett jättebra julklappsrim! Bla bla bla... Bla bla. Nåt som rimmar på bla."
"Det ligger ett par örhängen här.. Är du i närheten? Jag kan kasta ner dom från balkongen."
"Jag är inget litet barn, jag har ingen snopp och jag är inte kissnödig!!!"
Borgo...SUND!!
"Jag har plåster på alla mina fem tår!"
Ins... Insi... Insinu... Utvecklingsstörd.
Dagens: 1000-sidorsbok. Den är sådär.