söndag, september 16, 2007

Söndagsångest vs. tentaplugg.

Snarare det senare än den tidigare. Det senare är iaf vad jag har spenderat dagen med att göra. Tentaplugga. För er som inte pluggar och inte har några tentor kan jag berätta att jag idag alltså har:
-promenerat runt en sjö
-tittat på ett idolavsnitt jag redan sett
-ätit ett halvt paket gamla pepparkakor (jag tycker knappt ens om pepparkakor)
-handlat med Emmas pengar
-släpat fram en soffbit från förrådet och skruvat ihop med resten av kosoffan
-diskat
-tvättat
-vattnat tokdöda blommor
-letat efter Stefan Sauk på Facebook
-slagit huvudet hårt i väggen mitt under ett stoj
-tappat två strumpor av fötterna
Nej, om man skulle ta o tänka på refrängen. Det är en dag imorgon också.
Dagens: visa. Den är alltid sådär. Små barn som inte kan sjunga ska inte vara med i TV.

1 Comments:

Blogger Jonatan said...

hmm, illa me stojskador. bättre man ger sig innan sånt händer..

20 september 2007 kl. 22:42  

Skicka en kommentar

<< Home