söndag, januari 27, 2008

Sams med tiden

Sams, ja, men det innebär inte nödvändigtvis att vi är vänner. Inte än. Inte förrns i början av juni, eller möjligt- och förhoppningsvis i slutet maj...
Men nog börjar den ta sig. Tack gode gud för det...

Första praktikveckan avklarad, elva återstående! Mycket intressant, lärorikt och framför allt roligt coming up! Synd bara att man inte kan dela vardagen (de röda fåtöljerna) o den faktiska verkligheten med den stora, blåklädda familjen...

Fantastisk vårdag idag. Passade på att njuta av solen på diverse ställen i Jönköping, vandrandes omkring. Hamnade så småningom vid Vätterstranden där jag tyckte att vår = sommar = bada, och att det var på sin plats att känna på vattnet. Det tyckte havet (ok, vattnet då) också, som samlade sig till jättevåg och glatt kastade sig över mig med ett vrål - och jag fick klafsa vidare i vårvädret med skorna fulla av Vätterns vatten. Som faktiskt inte var så kallt. Klart badvänligt(Jag har faktiskt badat i värre). En annan dag...

Älskar, saknar, längtar.



Dagens: Att gråta till 8 simple rules & Biggest Looser. Den är sådär.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

älskar, saknar, längtar. vi.

27 januari 2008 kl. 22:27  
Anonymous Anonym said...

Hahaha...får göra lite makeover på snuskona ;) Var gör du praktik?
haha, ja du är flitig med dina promenader må jag säga. Jag har gått med i Viktväktarna igen så nu får man promenera i vått och torrt. Alltid skönt att komma ut och få ordning på alla tankar...

29 januari 2008 kl. 20:20  

Skicka en kommentar

<< Home