lördag, augusti 30, 2008

Läge för nystart

(Nog satte praktiken sina spår... ;) Och nog är jag en Jönköpingspatriot - om än en inflyttad sådan - som hittat hem)

Nu när hjärtat mitt har flyttat till Hufvudstaden passade han också på att ta upp bloggandet (och att börja använda storstadsspråket... tuben - say what? Du är smålänning, och det är därför jag är så kär i dig :). Och inte ska väl jag vara sämre? Nej, nu är jag återigen upprörd över en rad viktiga och oviktiga saker, och dessa måste ventileras. Hösten kommer troligtvis vara särskilt innehållsrik och numera inte bara fyllld av studier utan även jobb, och allt som händer måste dokumenteras. Dessutom är det bäst att komma i fas med bloggandet igen då det i januari vankas utlandsstudier som jag vill dela med mig av, oavsett om det intresserar någon annan.

Komma det som komma skall.


Det var längesen jag hörde dig le... Om du bara visste hur det får det att kännas inuti mig, så skulle du nog göra det oftare. Låt det bli oftare från och med nu.



Dagens: Snyfthistorier och skriktanter. Dom är sådär.