onsdag, september 10, 2008

Serioulsy? 2.0

Angående inlägget "Seriously?" fick jag följande kommentar:

att idiotförklara en vän på en blogg, den är sådär.. och att sedan göra det utan att uppenbarligen veta exakt vad som hänt, den är riktigt jävla sådär...
Låt mig förklara. För det första så var det inte personen, utan agerandet som idiotförklarades. Dessutom var idiotförklaringen ett faktum redan när artikeln publicerades.
Och angående att "idiotförklara en vän"... Som sagt - VÄN! Det här är mina klasskompisar och vänner som, inte "har hamnat" utan helt på egen hand försatt sig i den här situationen. Och tro mig, det är jättetråkigt att de inte kan gå kvar i klassen, men jag tycker att man måste dra en gräns någonstans - även för mina vänner. För jag tror inte att vänskap (om den är riktig) hänger på att man går i samma klass. Och om den gör det, då är den ändå inte värd att offra kvaliteten på min utbildning för. Så alltså: jag föredrar att gå en utbildning som håller hög kvalitet framför att få dela klass med alla mina vänner.
Dagens: B-uppsats (det vill säga min egen). Den är sådär.

2 Comments:

Blogger Sandra said...

Knaskommentar

10 september 2008 kl. 13:47  
Anonymous Anonym said...

chip love, shit va här uppdateras när man vänder sig bort en kortis.. love love

8 oktober 2008 kl. 17:50  

Skicka en kommentar

<< Home