måndag, oktober 30, 2006

Kursstart och mitt nya nyttiga liv

Dags att återgå till det vardagslivet. Många sena nätter på skolan med hårt pluggande resulterade i ett projekt vi är sjukt nöjda med och en (enligt vår mening) grym redovisning. Konstigt nog mer tråkigt än skönt att kursen är över, haft riktigt, riktigt kul. Dock var det skönt med en pluggfri helg då jag bara behövde göra saker jag tycker om... festa lite, fika, shoppa (nästan iaf) höstpromenad, titta på film (vhs såklart, för den äkta känslan) o kramas massa. Försökte mig på att skaffa dvd i helgen, men jag måste nog säga att det gick sådär...Jag är inte riktigt mogen för den tekniska utvecklingen riktigt än. Om jag fick vara med o spela in en film skulle jag välja en där man både får klafsa i lera och flyga på en lurvig lyckodrake.

Idag är det dags för kursstart och lägenhetsundersökning. Är på förvånansvärt bra humör vilket jag tänker fortsätta med resten av dagen.

Rusa inte åstad, gott folk, ty allt ordnar sig. Om man bara vågar hoppas, tro och drömma... och om man har en lyckodrake.

Både dagens och gårdagens: Gmork. Han är sådär.

1 Comments:

Blogger Jonatan said...

skaffa en sån där lyckodrake..

30 oktober 2006 kl. 22:50  

Skicka en kommentar

<< Home