torsdag, november 09, 2006

Dagen efter

Herrmiddag igår, vilket jag tror var en lyckad tillställning för både damerna och herrarna. Stundvis galet roligt och ibland bara galet. Mer och mindre lyckade skämt, spontandans på podiet, en himla massa jäger, fågeldans och ett (bara) trasigt bord. Mellanfest i toppstugan och återtåg till Kåren. Jag hade iaf himla roligt. Gemensam korridorstädningen imorgon, vilket jag uppskattar nåt oerhört i denna stund.

Humor!?

Släpade mig upp ur en väldigt skön sömn och säng imorse för att gå på vad som visade sig vara en i stort sett värdelös föreläsning på stapplande och oförberedd engelska. Förvånansvärt många hade lyckats ta sig till skolan efter en hård kväll, och jag kan inte tänka mig att någon INTE ångrade detta. Som sagt dagen efter, och bakishumorn har varit på topp. Dom jobbigaste dagarna i skolan är ibland också dom roligaste. Idag övade vi bröllopsgång och gammeldans.
Väl mött, vänner!
Dagens: Jag råkade paxa den homosexuella krambjörnen. Den är sådär.