måndag, februari 04, 2008

Inlägg 67

Efter gårdagens mysmiddag, och en av misstag fransk film, var det idag det skulle ske. Jag skulle inleda min nya karriär som träningsnarkoman och hurtbulle. Men det där, det var mest snack visade det sig. Snack? Ja, alltså från min sida! Min nya karriär blev kortvarig som få, och ett riktigt skämt. Ledsen Sofie, men det där med gym är visst inte riktigt min grej. I ren frustration gav jag mig ut och sprang istället. Och egentligen, är det nåt jag kan så är det ju att springa. Och så föddes min nya plan: Triathlon! I något egen tappning, men det är där jag kommer att ha min framgång, det är jag övertygad om!

Förresten. Jag var hemskt otrevlig ikväll. Alex var så snäll att han skulle komma över med en skiva med bilder från fotandet i lördags, men det hade jag totalt glömt bort, och vägrade (alternativt vågade inte) öppna när han knackade på då jag i ren förskräckelse över att det överhuvudtaget stod någon utanför min dörr, övertygade mig själv om att det var TV-licens människor, ute på hemligt uppdrag... Jag har allt hört Cillas historier! Nåja, det var kanske inte det den här gången, men man kan aldrig vara nog försiktig... Iaf, sorry, Alex! O tack för att du kom med skivan!

Fyra veckor idag, bästis... Räcker inte det?

Dagens: Gym. Det var fan sådär.