tisdag, februari 27, 2007

Planen; dag 1 & 2



"Vad är det då vi har framför oss? Jo! På en bädd av ruccolasallad..."


Hur har då planen gått? Jo! De första två dagarna är förbi, och jag har nu läst över hundra sidor i kurslitteraturen, nästan börjat skriva mitt första av två PM, bara ätit nyttig mat lagad enligt min nyinköpta kokbok och gått både morgon- och kvällspromenader. Jag känner mig nästan äckligt ambitiös och aningen självgod. Men... Hur det än går nu så har jag åtminstone varit en riktig mönsterstudent... i två dagar :)




Dagens: Att fastna med munnen i vattenflaskan. Tre gånger på två minuter. Den är sådär.

1 Comments:

Blogger Jonatan said...

kan tycka att vattenflasksfastnande låter inte-så-smart.. borde jag oroa mig?

28 februari 2007 kl. 17:11  

Skicka en kommentar

<< Home