måndag, januari 29, 2007

Gott Nytt Nytt År!



Sådär. Nu kan vi göra ett nytt försök. En riktigt rolig nyårfest i lördags, och ett extra grymt tolvslag! God bål, mycket champagne och inte minst fantastiska dekorationer. Var dessutom första gången mobilnätet inte kraschade vid midnatt.



Vi lyckades inte heller bara med själva nyårsafton, utan vi hade en så gott som äkta nyårsdag igår. Åtminstone var baksmällan lika påtaglig och korridoren lika stökig som Dagen Efter. Efter att dessa två övervunnits blev det efter många om och en fika på Johans för att fylla i vissa, eller kanske vissas, luckor från gårdagen. Trots vissa problem att kommunicera och mycket brus var det en rolig stund med mycket skratt och många aha-det-var-därför-jag-ringde-Tiger-halv-fyra-på-morgonen!

Städa är fan sådär. Trampa barfota på krossat glas också.

Tack till er som ville dela den Nya Nyårsaftonen med oss! O glöm inte bort att jag har era nyårslöften, dokumenterade för alltid! Jag håller ögonen på er...

Lycka till, ni som ska: "Plugga som fan", "Hitta Mannen i Mitt i Mitt Liv" och "Leva det här året på choklad"!

Själv har jag redan brutit det ena av min löften. Jag är helt enkelt inte en trevlig människa. Men, ett mer eller mindre. Jag har både fler, o viktigare löften :)

Dagens: Surt gul. Den är sådär.