onsdag, november 15, 2006

Insikt

Igår gick det (med lite hjälp av Brownie/Bärry) upp för mig att det kan vara så att jag är totalt omedveten om, inte hur jag egentligen är, men hur man kan tro att jag är, och vad man kanske tror att jag tycker och tänker... Fan, detta blev inte rätt ens när jag skrev ner det. Men, för att försöka göra det enkelt:
Det jag tror att jag säger betyder inte alltid det jag egentligen menar, även om det i mitt huvud låter så eftersom jag vet vad det är jag tänker - och tror att det är lika tydligt för andra...
Det ska det bli ändring på nu.


Dagens: Att vara brus i sin egen kommunikationsprocess. Den är sådär.

1 Comments:

Blogger Emma Stridh Carlson said...

Bärry/Brownie här! Jag måste säga att jag tycker att man klart och tydligt förstår vad du menar. Du kan verkligen uttrycka dig på ett bra och enkelt sätt och om det är någon som inte förstår vad det är du försöker komma fram till i detta inlägg ligger problemet snarare hos dem än hos dig! jag fattar ju iaf alltid vad du menar!

20 november 2006 kl. 12:02  

Skicka en kommentar

<< Home